5 tips για να διακοσμήσεις σωστά τη βιτρίνα του καταστήματός σου!

 
Οι βιτρίνες είναι πρακτικά η διαφήμιση του καταστήματος!
Είναι αυτές που καθορίζουν αν ένας πελάτης θα μπει μέσα ή θα προσπεράσει και θα πάει στο επόμενο! Ίσως πιστεύεις ότι μια εντυπωσιακή βιτρίνα χρειάζεται μεγάλο budget ή κάποιον υπερταλαντούχο διακοσμητή! Η αλήθεια είναι ότι το μόνο που χρειάζεσαι είναι φαντασία, κάποιες φορές χιούμορ και μερικά απλά tips! Με τα αυτοκόλλητα βιτρίνας μπορείτε να πλησιάσετε και να εντυπωσιάσετε τον πελάτη!

Τα διακοσμητικά αυτοκόλλητα εφαρμόζονται εύκολα,αλλάζονται όσο συχνά θες και είναι ένας οικονομικός τρόπος να ανανεώσεις τη βιτρίνα του καταστήματός σου!


1. Πες μια ιστορία!

Δεν αρκεί απλά να γεμίζεις τη βιτρίνα σου με πράγματα σχετικά με τη σεζόν ή κάποιο εποχικό event! Πρέπει να βρίσκεις ένα θέμα και μετά να εντάσσεις τα προϊόντα! Για παράδειγμα, ένα κατάστημα οικιακών ειδών, με αφορμή το Χάλογουιν, κρέμασε στη βιτρίνα ορίζοντια κάθε είδους σκούπα που διέθετε προσθέτοντας ένα αυτοκόλλητο βιτρίνας με την λεζάντα "Which broom" (ποια σκούπα;) κάνοντας άμεση αναφορά στη σύνδεση ιπτάμενης σκούπας-μάγισσας.




2. Σκέψου το οπτικό κομμάτι!

Πριν αρχίσεις την τοποθέτηση, τράβα μια γραμμή για να σημαδέψεις το σημείο στο ύψος των ματιών, το οποίο βλέπουν οι περαστικοί. Δυστυχώς αυτό δεν είναι εύκολο να το υπολογίσεις με το νου γιατί συνήθως το πάτωμα του καταστήματος είναι πιο ψηλά από τον εξωτερικό δρόμο. Τα βασικά κομμάτια της βιτρίνας πρέπει να τοποθετηθούν σε αυτό το ύψος.



3. Χρησιμοποίησε έντονα χρώματα και σχήματα!

Όσο πιο έντονα χρώματα ή σχήματα τόσο περισσότερο θα τραβήξεις τα βλέμματα. Δε χρειάζεται καν να είσαι καλλιτέχνης για να πετύχεις ένα ωραίο σχέδιο για τη διακόσμηση της βιτρίνας αφού υπάρχουν τρομερά αυτοκόλλητα που τοποθετούνται και αφαιρούνται πανεύκολα. Αν θέλεις μπορείς να τροποποιήσεις και κάποια σύμφωνα με τις ανάγκες σου -για παράδειγμα σε περίοδο εκπτώσεων.

4. Απόφυγε το «συνωστισμό»

Αντί να μπουκώσεις τη βιτρίνα με πολλά διαφορετικά προϊόντα, κράτα το τοπίο «καθαρό» με λίγους κωδικούς. Αν θες να τοποθετήσεις ποσότητα, δοκίμασε να βάλεις πολλά κομμάτια του ίδιου προϊόντος. Αν φτιάξεις έναν φοίνικα από σαγιονάρες ας πούμε θα τραβήξει πολλά περισσότερα βλέμματα από το τοποθετούσες απλά δύο ζευγάρια στη βιτρίνα.



5. Άλλαζε συχνά το περιεχόμενο

Η ανανέωση είναι που τραβάει ίσως περισσότερο απ' όλα τα βλέμματα! Προσπάθησε να αλλάζεις συχνά τη διακόσμηση της βιτρίνας σου ή τα προϊόντα για να κρατάς το ενδιαφέρον του κόσμου ζωνταντό. Να έχει κάτι να περιμένει για να δει!







Πηγή: athensvoice.gr

Δημοφιλείς Αναρτήσεις